Het Everest Toekomst Perspectief voor verzekeraars

Verzekeringen zijn geen zaken waar consumenten voor hun plezier mee bezig zijn. Als verzekeraar moet u zich echt onderscheiden om de klant voor u te winnen. Online is hét kanaal waar de interactie plaatsvindt, dus de uitdaging is om hier een ultieme klantbeleving te creëren. Door consumenten op exact het juiste moment een aanbod te doen dat exact aansluit op hun persoonlijke situatie en hun specifieke wensen. En waarbij de consument alles zélf kan regelen. Everest helpt u graag om dit mogelijk te maken.

Online advies
Met onze verzekeringsoplossingen kunt u zich als kennisautoriteit en klantgericht dienstverlener onderscheiden in de markt. Uw klanten zullen ervaren dat hun persoonlijke situatie en wensen honderd procent centraal staan. En dat uw producten hierop exact aansluiten. Uw deskundigheid hoeft zich hierbij niet te beperken tot uw eigen producten; u kunt ook hulp, tips en advies bieden over bijvoorbeeld preventie van schade, het aankoopproces van een koopwoning of fiscale aspecten rondom vrijkomende lijfrentes.

Straight through processing
Everest helpt u met slimme, geïntegreerde oplossingen voor wonen, zorg, werken, schade, aansprakelijkheid en de oudedagsvoorziening. Door uw klanten in staat te stellen online een verzekering aan te vragen, gegevens te beheren en claims in te dienen, gaan niet alleen uw klanttevredenheidscijfers omhoog maar ook uw interne kosten omlaag. Want handmatige, tijdrovende en foutgevoelige werkprocessen, zoals claimhandling, worden zo veel mogelijk geautomatiseerd door middel van straight through processing (STP).

Check uw wendbaarheid in vijf stellingen

sluiten

Helaas. Uw organisatie is helemaal niet wendbaar en toekomstproof.

Benieuwd hoe u dit kunt bereiken? Dan komen we graag met u in contact.

Maak kennis met Everest

Helaas. Uw organisatie is niet erg wendbaar en toekomstproof.

Benieuwd hoe het beter kan? Dan komen we graag met u in contact.

Maak kennis met Everest

Uw organisatie is redelijk wendbaar en toekomstproof.

Benieuwd hoe het beter kan? Dan komen we graag met u in contact.

Maak kennis met Everest

Gefeliciteerd. Uw organisatie is al behoorlijk wendbaar en toekomstproof.

Benieuwd hoe het beter kan? Dan komen we graag met u in contact.

Maak kennis met Everest

Gefeliciteerd! Uw organisatie is zeer wendbaar en toekomstproof

Benieuwd of het nóg beter kan? Dan komen we graag met u in contact.

Maak kennis met Everest

Onze visie: standaard waar het kan, speciaal waar het moet

Maak kennis met onze schaalbare oplossingen voor de verzekeringsmarkt

Kennisgedreven software

Bij veel van onze oplossingen maken we gebruik van Blueriq, ons softwareplatform voor kennisintensieve, regelgedreven bedrijfsprocessen. Door uw applicaties, informatie en services hier centraal te modelleren, automatiseren en integreren, kunt u sneller inspelen op veranderingen, ultieme klantervaringen creëren en uw dienstverlening beter stroomlijnen. Bovendien krijgt u meer grip op alle kennis en regels binnen uw organisatie.

Klantspecifieke Dienstverlening

Is uw ICT-vraagstuk zo specifiek, complex of grootschalig dat onze standaardoplossingen niet voldoen? Dan gaan wij graag een intensieve samenwerking aan om tot de ultieme oplossing voor úw organisatie te komen. Dit zal altijd een combinatie zijn van hoogwaardige technologie, diepgaande domeinkennis en een doortastende aanpak van onze business consultants en business engineers.

Verzekeraars die voor Everest kiezen

Onze experts

Meer weten over wendbaarheid in de verzekeringsbranche? Neem contact op of bekijk onze experts.