Het Everest Toekomst Perspectief voor banken

Nu de woning- en hypotheekmarkt weer op gang komen, wordt u als financieel dienstverlener geconfronteerd met een nieuwe realiteit. Met veranderende wensen en behoeften van consumenten en nieuwe fiscale regels. Zo kiezen huizenkopers bijna uitsluitend voor annuïteiten- en lineaire hypotheken, waardoor u zich op productniveau nauwelijks nog kunt onderscheiden. Wilt u in deze tijd de klant veroveren, dan moet het komen van uw dienstverlening. Van gemak, snelheid en transparantie. Everest helpt u hier graag bij.

Self-service en self-advice tools
Everest biedt perspectief met oplossingen die inspelen én vooruitlopen op deze dynamiek.

Componentgebaseerd en out-of-the-box software
Bovendien verlaagt u met Everest uw ICT-kosten drastisch. Maatwerk doen we alleen als het echt nodig is. Daarbij zijn onze oplossingen productoverstijgend en modulair inzetbaar. Hierdoor kunnen ze in meerdere processen en voor meerdere labels en kanalen gebruikt en vooral hergebruikt worden. Zo bespaart u veel tijd en geld bij het ontwikkelen en aanpassen van (nieuwe) producten en diensten.

Hypotheken met een hart

donderdag 19 april 2018, Bunnik

Streeft u naar een optimale klantbeleving in de financiële dienstverlening en wilt u leren van de feedback van consumenten? Ontdek hoe consumenten de dienstverlening idealiter zien en meld u nu aan.

Onze visie: standaard waar het kan, specifiek waar het moet

Maak kennis met onze schaalbare oplossingen voor de bancaire sector

Marktgerichte oplossingen

Onze marktgerichte oplossingen zijn specifiek ontwikkeld voor het persoonlijk én efficiënt automatiseren van bedrijfsprocessen bij overheidsorganisaties en financiële dienstverleners. Zodoende dat maatwerk dienstverlening werkelijkheid wordt én uw organisatie wendbaar is.

Kennisgedreven software

Voor onze oplossingen maken we gebruik van Blueriq, ons softwareplatform voor kennisintensieve, regelgedreven bedrijfsprocessen. Door uw applicaties, informatie en services hier centraal te modelleren, automatiseren en integreren, kunt u sneller inspelen op veranderingen, ultieme klantervaringen creëren en uw dienstverlening beter stroomlijnen. Bovendien krijgt u meer grip op alle kennis en regels binnen uw organisatie.

Klantspecifieke Dienstverlening

Is uw ICT-vraagstuk zo complex of grootschalig dat onze standaardoplossingen (nog) geen antwoord bieden? Dan gaan wij graag een intensieve samenwerking aan om tot de ultieme oplossing voor úw organisatie te komen. Dit is altijd een combinatie van hoogwaardige technologie, diepgaande domeinkennis en de doortastende aanpak van onze experts.

Banken die voor Everest kiezen

Onze experts

Meer weten over persoonlijke, relevante en efficiënte financiële dienstverlening? Neem contact op met onze experts.