Relevant voor elke klant

De hypotheekketen relevant voor elke klant

Creëer een dienstverlening op maat, op een efficiënte wijze

Consumenten dwingen kredietverstrekkers om op een andere manier naar hun dienstverlening te kijken. Zij verwachten dienstverlening op maat. Maar in de praktijk wordt dit nog niet zo ervaren, zo blijkt uit onderzoek. Past een situatie niet in de standaard, dan kan de consument vaak niet goed worden geholpen. Met de nodige frustraties tot gevolg. Niet alleen voor de consument, maar ook voor de adviseur en de medewerkers. Dit kan anders. Kredietverstrekkers kunnen nu al inspelen op de persoonlijke behoeften van elke klant en dienstverlening op maat in de praktijk brengen. Het kan zelfs op een efficiënte wijze.

In de huidige hypotheekwaardeketen zien we nog steeds een onderscheid tussen Front Office, Mid Office en Back Office. Niet alleen de activiteiten en organisaties zijn daarop ingericht, maar ook de ondersteunende systemen. Voor de consument doet het er niet toe in welke ‘office’ hij zich bevindt. Hij verwacht persoonlijk te worden geholpen. En een aanbod passend bij zijn unieke situatie. De Front-/ Mid-/ Back Office benadering is verleden tijd. Breng data van de consument, wetten, acceptatieregels en (zelflerende) modellen van de kredietverstrekker samen op één plaats. Daar waar de consument is. Bijvoorbeeld een (robot)adviseur, een huizensite of een mijn-omgeving. Kortom, breng de hypotheekwaardeketen naar de klant én maak deze voor hem persoonlijk relevant.

Een persoonlijke en efficiënte hypotheekwaardeketen in de praktijk

Everest biedt de oplossing voor de ondersteuning van consumenten, adviseurs en medewerkers voor het volledige hypotheekproces. Van oriëntatie, advies en bemiddeling tot acceptatie en beheer. Deze oplossing bestaat uit verschillende modules en herbruikbare componenten, waaronder Blueriq Dynamic Case Management, Blueriq Mortgage Modules en Blueriq FinEngines. Deze multi-inzetbare modules en componenten, kunnen we ook aansluiten bij partners. Zo creëren we één eco-systeem, dat volledig draait om persoonlijke en efficiënte dienstverlening voor elke klant.

Hiermee creëren we een unieke klantreis op basis van dynamische processtappen. Consumenten, adviseurs en medewerkers hoeven alleen nog noodzakelijke handelingen uit te voeren. De verschillende stakeholders werken optimaal en doelgericht samen. Hiermee wordt het hypotheekproces niet alleen persoonlijker, maar ook efficiënter.

De voordelen en kenmerken van deze oplossing
  • Optimale en op maat ondersteuning voor de klant, adviseur en medewerker in de volledige ‘woonreis’
  • Een efficiënt proces, doordat alleen dat wat noodzakelijk is nog moet worden gedaan
  • Eén waarheid in de complete hypotheekwaardeketen, door de herbruikbare componenten en modulaire opbouw
  • Wendbaarheid, door de snelle aanpassing bij nieuwe ontwikkelingen

Meer weten over persoonlijke en efficiënte dienstverlening in de hypotheekketen?

Neem contact op met een van onze specialisten.

Kees Miedema


06 29 52 66 39
k.miedema@everest.nl

Leon van Dooren


06 22 20 96 16
l.van.dooren@everest.nl

Het Everest Toekomst Perspectief

Onze marktgerichte aanpak voor optimaal klantgedreven ICT

Onze kracht ligt in onze focus op dynamische, kennisintensieve markten. Wij zijn groot geworden in het domein van hypotheekverstrekkers, maar inmiddels hebben onze oplossingen en aanpak zich ook bewezen bij verzekeraars en de centrale overheid. Everest ondersteunt deze organisaties door continu in te spelen én vooruit te lopen op de dynamiek van de markt. Dit doen we met ICT-oplossingen die organisaties écht wendbaar maken. Die ervoor zorgen dat dienstverlening persoonlijk en (weer) relevant wordt. En bedrijfsprocessen efficiënt. Voor een snellere time-to-market. En voor een excellente klantbeleving.

BankenVerzekeraarsOverheid

MAAK KENNIS MET EVEREST

Benieuwd hoe Everest úw organisatie toekomstbestendig kan maken en kan helpen om dienstverlening op maat in de praktijk te brengen? Neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Wij komen graag langs om te luisteren naar uw ambities en wensen en kunnen u een aantal inspirerende praktijkvoorbeelden laten zien.

De Gruyter Fabriek
Veemarktkade 8 (ingang K, kantoor 7120)
5222 AE 's Hertogenbosch

(073) 645 04 60
info@everest.nl