Dynamic Case Management voor banken

De technologie om elke individuele klantreis te ondersteunen is er: Blueriq Dynamic Case Management. Met behulp van deze technologie verloopt een hypotheekaanvraag soepel voor de klant, de adviseur en de hypotheekverstrekker omdat er optimaal en doelgericht wordt samengewerkt. Klanten hebben
voortdurend inzicht in de status van hun aanvraag en weten wanneer zij aanvullende informatie en documenten moeten aanleveren. De adviseur kan zijn klant beter van dienst zijn, doordat hij enkel de stappen hoeft te doorlopen die van toepassing zijn. Mocht de situatie van de klant gedurende het proces onverhoopt wijzigen, hoeft alleen díe wijziging afgehandeld te worden. Zo wordt het afsluiten van een hypotheek persoonlijk én efficiënt.

Dynamic Case Management in de praktijk? Bekijk de animatie video of download de flyer.

Met Blueriq Dynamic Case Management:
  • Heeft iedere klant een persoonlijke klantbeleving
  • Hebben alle betrokkenen een integraal beeld van de klant
  • Werkt iedereen doelgericht samen
  • Zijn onvoorspelbare processen flexibel en beheersbaar
  • Verloopt het aanvragen van een financieel product persoonlijk én efficiënt

Meer over Dynamic Case Management

leonblogs-1 leonblogs-2 leonblogs-3

Onze collega’s schrijven regelmatig over de ontwikkelingen in de bancaire sector. Lees hier meer over in hun blogs.

Meer weten over de mogelijkheden van Dynamic Case Management in uw organisatie?

Neem contact op met één van onze experts voor een direct antwoord op uw vraag of om een afspraak te maken.

Kees Miedema


06 29 52 66 39
k.miedema@everest.nl

Renzo Scheltus
Sr. Accountmanager Banken & Verzekeraars

06 55 75 56 65
r.scheltus@everest.nl

Het Everest Toekomst Perspectief

Onze marktgerichte aanpak voor optimaal klantgedreven ICT

Onze kracht ligt in onze focus op dynamische, kennisintensieve markten. Wij zijn groot geworden in het domein van hypotheekverstrekkers, maar inmiddels hebben onze oplossingen en aanpak zich ook bewezen bij verzekeraars en de centrale overheid. Everest ondersteunt deze organisaties door continu in te spelen én vooruit te lopen op de dynamiek van de markt. Dit doen we met ICT-oplossingen die organisaties écht wendbaar maken. Die ervoor zorgen dat dienstverlening persoonlijk en (weer) relevant wordt. En bedrijfsprocessen efficiënt. Voor een snellere time-to-market. En voor een excellente klantbeleving.

BankenVerzekeraarsOverheid

MAAK KENNIS MET EVEREST

Benieuwd hoe Everest úw organisatie toekomstbestendig kan maken en kan helpen om dienstverlening op maat in de praktijk te brengen? Neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Wij komen graag langs om te luisteren naar uw ambities en wensen en kunnen u een aantal inspirerende praktijkvoorbeelden laten zien.

De Gruyter Fabriek
Veemarktkade 8 (ingang K, kantoor 7120)
5222 AE 's Hertogenbosch

(073) 645 04 60
info@everest.nl