Customer Experience Management

Creëer een ultieme klantbeleving

Met Customer Experience Management bent u altijd voorbereid op de nieuwste consumententrends. U kunt uw klanten een gestroomlijnde en zeer gepersonaliseerde gebruikerservaring bieden dankzij intelligente self-service en self-advice applicaties en portals. Hiermee zijn efficiënte interacties mogelijk via pc, tablet of smartphone waarbij alleen de benodigde stappen doorlopen worden en alleen noodzakelijke informatie wordt gevraagd. Denk hierbij aan het aanvragen van offertes, vergunningen en subsidies, en het indienen van claims.

Regelgedreven klantdialogen

Customer Experience Management stelt uw organisatie in staat zich echt te onderscheiden in de markt en klanten optimaal van dienst te zijn. Zonder enige programmeerkennis ontwerpt u intelligente, regelgedreven dialogen en realiseert u intuïtieve, gebruiksvriendelijke en zeer efficiënte interacties tussen klant en organisatie. Uw klanten zijn helemaal in controle, hoeven geen onnodige vragen te beantwoorden en doorlopen alle stappen van het proces zonder hulp van een domeinexpert. Uiteraard wordt alle input naar de juiste systemen en mensen binnen uw organisatie geleid.

Dynamische en intelligente documenten

Met Customer Experience creëert u dynamische, gepersonaliseerde en intelligente documenten die relevante informatie genereren voor een specifieke case of bedrijfsproces. Denk hierbij aan offertes, contracten, brieven en formulieren in diverse, op industriestandaard gebaseerde formaten.

Herbruikbare modules

De modulaire opbouw en open architectuur helpen u om het ontwerp van formulieren handelbaar en flexibel te houden. Zo hoeft u bouwblokken voor formulieren maar één keer te creëren, om deze vervolgens voor verschillende kanalen en labels te kunnen hergebruiken.

De voordelen van Customer Experience Management
  • Meer onderscheidend vermogen met intelligente self-service applicaties
  • Efficiëntere interactie met uw klanten, via alle devices
  • Altijd voorbereid op nieuwste consumententrends
  • Minder kans op fouten dankzij straight through processing
  • Herbruikbare modules voor verschillende kanalen en labels
  • Betere samenwerking tussen medewerkers en systemen

Meer weten over Customer Experience Management?

Neem contact op met één van onze specialisten voor een direct antwoord op uw vraag of om een afspraak te maken.

Kees Miedema


06 29 52 66 39
k.miedema@everest.nl

Freek van Teeseling


06 27 87 89 74
f.van.teeseling@everest.nl

Het Everest Toekomst Perspectief

Onze marktgerichte aanpak voor optimaal wendbare ICT

Onze kracht ligt in onze focus op dynamische, kennisintensieve markten. Wij zijn groot geworden in het domein van hypotheekverstrekkers, maar inmiddels heeft onze aanpak zich ook bewezen bij verzekeraars en de centrale overheid. Everest ondersteunt deze organisaties door continu in te spelen én vooruit te lopen op de dynamiek van de markt. Dit doen we met ICT-oplossingen die organisaties écht wendbaar maken. Die zorgen voor zeer efficiënte bedrijfsprocessen. Voor een snellere time-to-market. En voor een excellente klantbeleving.

BankenVerzekeraarsOverheid

MAAK KENNIS MET EVEREST

Benieuwd hoe Everest úw organisatie toekomstbestendig kan maken? Neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Wij komen graag langs om een presentatie te geven en samen uw wensen door te nemen. Ook laten we een aantal inspirerende praktijkvoorbeelden zien.

De Gruyter Fabriek
Veemarktkade 8 (ingang K, kantoor 7120)
5222 AE 's Hertogenbosch

(073) 645 04 60
info@everest.nl