Maatwerk is de nieuwe standaard

Standaardisatie in de overheidsdienstverlening heeft, volgens het pleidooi van secretarissen-generaal gezorgd voor duidelijkheid en efficiëntie. Maar ook voor grenzen. Burgers en ondernemers kunnen in ietwat complexe zaken niet altijd goed worden ondersteund, omdat hun situatie te ingewikkeld is voor de standaard dienstverlening. Er ontstaan situaties waarin “computer says: no” de leidraad is voor de dienstverlening. Zo blijft een persoonlijke dienstverlening binnen de overheid een vergezicht. Maatwerk dienstverlening voor elke burger, hoort standaard te zijn.

Lees het artikel in iBestuur Magazine (nr. 23) >

Het Everest Toekomst Perspectief

Onze marktgerichte aanpak voor optimaal wendbare ICT

Onze kracht ligt in onze focus op dynamische, kennisintensieve markten. Wij zijn groot geworden in het domein van hypotheekverstrekkers, maar inmiddels heeft onze aanpak zich ook bewezen bij verzekeraars en de centrale overheid. Everest ondersteunt deze organisaties door continu in te spelen én vooruit te lopen op de dynamiek van de markt. Dit doen we met ICT-oplossingen die organisaties écht wendbaar maken. Die zorgen voor zeer efficiënte bedrijfsprocessen. Voor een snellere time-to-market. En voor een excellente klantbeleving.

BankenVerzekeraarsOverheid

MAAK KENNIS MET EVEREST

Benieuwd hoe Everest úw organisatie toekomstbestendig kan maken? Neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Wij komen graag langs om een presentatie te geven en samen uw wensen door te nemen. Ook laten we een aantal inspirerende praktijkvoorbeelden zien.

De Gruyter Fabriek
Veemarktkade 8 (ingang K, kantoor 7120)
5222 AE 's Hertogenbosch

(073) 645 04 60
info@everest.nl