Maatwerk is de nieuwe standaard

Standaardisatie in de overheidsdienstverlening heeft, volgens het pleidooi van secretarissen-generaal gezorgd voor duidelijkheid en efficiëntie. Maar ook voor grenzen. Burgers en ondernemers kunnen in ietwat complexe zaken niet altijd goed worden ondersteund, omdat hun situatie te ingewikkeld is voor de standaard dienstverlening. Er ontstaan situaties waarin “computer says: no” de leidraad is voor de dienstverlening. Zo blijft een persoonlijke dienstverlening binnen de overheid een vergezicht. Maatwerk dienstverlening voor elke burger, hoort standaard te zijn.

Lees het artikel in iBestuur Magazine (nr. 23) >

Het Everest Toekomst Perspectief

Onze marktgerichte aanpak voor optimaal klantgedreven ICT

Onze kracht ligt in onze focus op dynamische, kennisintensieve markten. Wij zijn groot geworden in het domein van hypotheekverstrekkers, maar inmiddels hebben onze oplossingen en aanpak zich ook bewezen bij verzekeraars en de centrale overheid. Everest ondersteunt deze organisaties door continu in te spelen én vooruit te lopen op de dynamiek van de markt. Dit doen we met ICT-oplossingen die organisaties écht wendbaar maken. Die ervoor zorgen dat dienstverlening persoonlijk en (weer) relevant wordt. En bedrijfsprocessen efficiënt. Voor een snellere time-to-market. En voor een excellente klantbeleving.

BankenVerzekeraarsOverheid

MAAK KENNIS MET EVEREST

Benieuwd hoe Everest úw organisatie toekomstbestendig kan maken en kan helpen om dienstverlening op maat in de praktijk te brengen? Neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Wij komen graag langs om te luisteren naar uw ambities en wensen en kunnen u een aantal inspirerende praktijkvoorbeelden laten zien.

De Gruyter Fabriek
Veemarktkade 8 (ingang K, kantoor 7120)
5222 AE 's Hertogenbosch

(073) 645 04 60
info@everest.nl