Bestaande legacy systemen? Geen paniek!

Het voornemen van de politiek is om de overheid zo te laten werken dat burgers de dienstverlening als persoonlijk en efficiënt ervaren. Helaas wordt dit voornemen met moeite realiteit. Bestaande legacy systemen worden hierbij vaak aangewezen als de boosdoener. Ze moeten nodig vervangen worden en blokkeren al de plannen voor de toekomst. De vraag s echter of dit terecht is.

Onze collega Freek van Teeseling schrijft in de laatste editie van iBestuur Magazine (nr. 22) over deze legacy systemen. In dit artikel vertelt hij over de mogelijkheden die er wél zijn en hoe de bestaande legacy systemen ingezet kunnen worden om de burger vraag gestuurd te kunnen bedienen.

Lees het artikel hier >

Het Everest Toekomst Perspectief

Onze marktgerichte aanpak voor optimaal klantgedreven ICT

Onze kracht ligt in onze focus op dynamische, kennisintensieve markten. Wij zijn groot geworden in het domein van hypotheekverstrekkers, maar inmiddels hebben onze oplossingen en aanpak zich ook bewezen bij verzekeraars en de centrale overheid. Everest ondersteunt deze organisaties door continu in te spelen én vooruit te lopen op de dynamiek van de markt. Dit doen we met ICT-oplossingen die organisaties écht wendbaar maken. Die ervoor zorgen dat dienstverlening persoonlijk en (weer) relevant wordt. En bedrijfsprocessen efficiënt. Voor een snellere time-to-market. En voor een excellente klantbeleving.

BankenVerzekeraarsOverheid

MAAK KENNIS MET EVEREST

Benieuwd hoe Everest úw organisatie toekomstbestendig kan maken en kan helpen om dienstverlening op maat in de praktijk te brengen? Neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Wij komen graag langs om te luisteren naar uw ambities en wensen en kunnen u een aantal inspirerende praktijkvoorbeelden laten zien.

De Gruyter Fabriek
Veemarktkade 8 (ingang K, kantoor 7120)
5222 AE 's Hertogenbosch

(073) 645 04 60
info@everest.nl