Hypotheken met een hart

Er is in de hypotheekbranche de afgelopen jaren veel energie gestoken in het verhogen van de klanttevredenheid en de klantbeleving. Heeft dit het beoogde effect gehad? Is er nu sprake van een emotionele connectie tussen mensen en hun hypotheekverstrekker? Met hulp van Forum Business Research ging Everest op zoek naar antwoorden.

Tijdens het event ‘Hypotheken met een hart’ worden deze antwoorden gedeeld en gaat u met andere klantreis specialisten uit de hypotheekbranche actief aan de slag met het vertalen van kernbehoeften naar de dienstverlening van de branche.

“Je maakt een soort sprong in het diepe. Je kiest ergens voor, maar je staat daar als consument best wel wat lastig. Je moet beslissen, maar wat doe je nu precies?”, aldus één van de respondenten

Werkt u aan het creëren van een optimale klantbeleving in de hypotheekbranche en wilt u ervaren hoe consumenten de dienstverlening idealiter zien? Meld u dan nu aan en ga met op 19 april 2018 aan de slag met de feedback van consumenten:

Aanmeldbutton-blue

MAAK KENNIS MET EVEREST

Benieuwd hoe Everest úw organisatie toekomstbestendig kan maken en kan helpen om dienstverlening op maat in de praktijk te brengen? Neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Wij komen graag langs om te luisteren naar uw ambities en wensen en kunnen u een aantal inspirerende praktijkvoorbeelden laten zien.

De Gruyter Fabriek
Veemarktkade 8 (ingang K, kantoor 7120)
5222 AE 's Hertogenbosch

(073) 645 04 60
info@everest.nl