Hoe technologie in 2017 de financiële sector en klanten verbindt

Handelen vanuit de klantsituatie wordt steeds belangrijker, zo blijkt uit ons consumentenonderzoek. Klanten willen zelf de regie. Zij bepalen zelf wanneer en hoe zij informatie willen ontvangen en wat ze daarmee willen doen. Kijk bijvoorbeeld naar online winkelgedrag bij Coolblue. Klanten doorlopen het aankoopproces grotendeels zelfstandig en worden daarbij maximaal technologisch ondersteund. Tegelijkertijd zijn er ook steeds vaker offlinestores waar klanten terecht kunnen. Een goed voorbeeld van klanten in staat stellen om zelf de regie te houden. Dit is ook goed te vertalen naar de financiële sector. Daar zien we alleen nog niet altijd dat technologie de klant maximale ondersteuning biedt. In sommige gevallen doet technologie nu zelfs afbreuk aan de verbinding tussen organisatie en klant. Terwijl financiële dienstverleners juist op dat gebied het verschil kunnen maken. Laat slimme toepassingen van technologie uw organisatie helpen bij het invullen en ondersteunen van elke individuele klantreis.

Elke klant verdient zijn eigen proces. Technologie kan hier betekenis aan geven. Hoe precies? Dat is te lezen in het artikel ‘Hoe technologie in 2017 de financiële sector en klanten verbindt’ dat ik deze maand met mijn collega Wouter van den Berg schreef voor het vakblad InFinance. Download het artikel hier >

Het Everest Toekomst Perspectief

Onze marktgerichte aanpak voor optimaal klantgedreven ICT

Onze kracht ligt in onze focus op dynamische, kennisintensieve markten. Wij zijn groot geworden in het domein van hypotheekverstrekkers, maar inmiddels hebben onze oplossingen en aanpak zich ook bewezen bij verzekeraars en de centrale overheid. Everest ondersteunt deze organisaties door continu in te spelen én vooruit te lopen op de dynamiek van de markt. Dit doen we met ICT-oplossingen die organisaties écht wendbaar maken. Die ervoor zorgen dat dienstverlening persoonlijk en (weer) relevant wordt. En bedrijfsprocessen efficiënt. Voor een snellere time-to-market. En voor een excellente klantbeleving.

BankenVerzekeraarsOverheid

MAAK KENNIS MET EVEREST

Benieuwd hoe Everest úw organisatie toekomstbestendig kan maken en kan helpen om dienstverlening op maat in de praktijk te brengen? Neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Wij komen graag langs om te luisteren naar uw ambities en wensen en kunnen u een aantal inspirerende praktijkvoorbeelden laten zien.

De Gruyter Fabriek
Veemarktkade 8 (ingang K, kantoor 7120)
5222 AE 's Hertogenbosch

(073) 645 04 60
info@everest.nl