Hoe financiële dienstverleners onderscheidend kunnen zijn

Vroeger, als we een product wilde aanschaffen of ergens iets over wilde weten, gingen we naar de buurvrouw. Tegenwoordig is de buurvrouw niet meer de belangrijkste informatiebron, maar hebben het internet en social media deze plek ingenomen. Ook als we een financiële product of dienst, zoals een hypotheek of pensioen, willen aanschaffen, gaan we op zoek naar  online recensies. Het probleem hierbij is dat deze producten en diensten in de ogen van de consument bij bijna elke instelling gelijk zijn.

Hoe kan je als financiële dienstverlener dan toch onderscheidend zijn? Lees het hier.

Het Everest Toekomst Perspectief

Onze marktgerichte aanpak voor optimaal klantgedreven ICT

Onze kracht ligt in onze focus op dynamische, kennisintensieve markten. Wij zijn groot geworden in het domein van hypotheekverstrekkers, maar inmiddels hebben onze oplossingen en aanpak zich ook bewezen bij verzekeraars en de centrale overheid. Everest ondersteunt deze organisaties door continu in te spelen én vooruit te lopen op de dynamiek van de markt. Dit doen we met ICT-oplossingen die organisaties écht wendbaar maken. Die ervoor zorgen dat dienstverlening persoonlijk en (weer) relevant wordt. En bedrijfsprocessen efficiënt. Voor een snellere time-to-market. En voor een excellente klantbeleving.

BankenVerzekeraarsOverheid

MAAK KENNIS MET EVEREST

Benieuwd hoe Everest úw organisatie toekomstbestendig kan maken en kan helpen om dienstverlening op maat in de praktijk te brengen? Neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Wij komen graag langs om te luisteren naar uw ambities en wensen en kunnen u een aantal inspirerende praktijkvoorbeelden laten zien.

De Gruyter Fabriek
Veemarktkade 8 (ingang K, kantoor 7120)
5222 AE 's Hertogenbosch

(073) 645 04 60
info@everest.nl