Een persoonlijke en efficiënte overheid

De overheid is erin geslaagd haar dienstverlening te digitaliseren. Komt dit burgers en ondernemers ten goede als zij zakendoen met de overheid? In veel gevallen niet. Qua efficiëntie is de overheid er inderdaad op vooruit gegaan, maar hebben we het over een persoonlijke dienstverlening -dat waar burgers en ondernemers op zitten te wachten- dan valt er nog veel te winnen voor de overheidsinstanties. Onze collega’s Herman Mansveld en Menno Gülpers schreven een artikel over de overheidsdienstverlening, waarin de termen ‘persoonlijk en efficiënt’ centraal staan. Het artikel met de titel ‘Focus op persoonlijke en efficiënte dienstverlening’ is te lezen in nummer 21 van iBestuur Magazine, welke op vrijdag 13 januari 2017 is verschenen. Lees het artikel >

 

Het Everest Toekomst Perspectief

Onze marktgerichte aanpak voor optimaal klantgedreven ICT

Onze kracht ligt in onze focus op dynamische, kennisintensieve markten. Wij zijn groot geworden in het domein van hypotheekverstrekkers, maar inmiddels hebben onze oplossingen en aanpak zich ook bewezen bij verzekeraars en de centrale overheid. Everest ondersteunt deze organisaties door continu in te spelen én vooruit te lopen op de dynamiek van de markt. Dit doen we met ICT-oplossingen die organisaties écht wendbaar maken. Die ervoor zorgen dat dienstverlening persoonlijk en (weer) relevant wordt. En bedrijfsprocessen efficiënt. Voor een snellere time-to-market. En voor een excellente klantbeleving.

BankenVerzekeraarsOverheid

MAAK KENNIS MET EVEREST

Benieuwd hoe Everest úw organisatie toekomstbestendig kan maken en kan helpen om dienstverlening op maat in de praktijk te brengen? Neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Wij komen graag langs om te luisteren naar uw ambities en wensen en kunnen u een aantal inspirerende praktijkvoorbeelden laten zien.

De Gruyter Fabriek
Veemarktkade 8 (ingang K, kantoor 7120)
5222 AE 's Hertogenbosch

(073) 645 04 60
info@everest.nl