Als één team werken aan een optimaal hypotheekproces

Het Service Center Hypotheken behandelt en beheert alle hypotheekaanvragen van alle labels van de SNS Bank. Met behulp van Hysys, een oplossing gebaseerd op de Everest Mortgage Solution (EMS) en het business rule platform Blueriq, ondersteunen de engineers van Everest alle stappen, vanaf de hypotheekaanvraag
tot en met uitvoer. Werken volgens Scrum zorgt voor optimale inbreng vanuit de business.

Download de Case Study

Downloaden is gestart. Veel leesplezier.

Voer uw naam in

Voer de naam van uw organisatie in

Voer een geldig e-mailadres in

Het Everest Toekomst Perspectief

Onze marktgerichte aanpak voor optimaal klantgedreven ICT

Onze kracht ligt in onze focus op dynamische, kennisintensieve markten. Wij zijn groot geworden in het domein van hypotheekverstrekkers, maar inmiddels hebben onze oplossingen en aanpak zich ook bewezen bij verzekeraars en de centrale overheid. Everest ondersteunt deze organisaties door continu in te spelen én vooruit te lopen op de dynamiek van de markt. Dit doen we met ICT-oplossingen die organisaties écht wendbaar maken. Die ervoor zorgen dat dienstverlening persoonlijk en (weer) relevant wordt. En bedrijfsprocessen efficiënt. Voor een snellere time-to-market. En voor een excellente klantbeleving.

BankenVerzekeraarsOverheid

MAAK KENNIS MET EVEREST

Benieuwd hoe Everest úw organisatie toekomstbestendig kan maken en kan helpen om dienstverlening op maat in de praktijk te brengen? Neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Wij komen graag langs om te luisteren naar uw ambities en wensen en kunnen u een aantal inspirerende praktijkvoorbeelden laten zien.

De Gruyter Fabriek
Veemarktkade 8 (ingang K, kantoor 7120)
5222 AE 's Hertogenbosch

(073) 645 04 60
info@everest.nl